Zvyšte kredit Vašeho IT oddělení, zlepšete jeho celkovou strategii a komunikační dovednosti a zároveň snižujte náklady za IT služby

V tomto kurzu si ujasníte, jak je důležité členit poskytované IT služby dle srozumitelných a logických celků dle dané IT strategie a nakolik se této problematice věnujete přímo ve své společnosti. Získáte návod, jakým způsobem uvažuje běžný uživatel, co vše potřebuje vědět a periodicky opakovat pro co nejrychlejší zapracování se v novém prostředí nebo zvládnutí změn po dokončení IT projektů. Zjistíte také, jak má vypadat skutečně kvalitní uživatelská podpora s nízkými náklady anebo které informace je třeba publikovat, kde, jak a v jakých časových periodách. V neposlední řadě dostanete reálný náhled na to, co Vám tyto činnosti přinesou, naučíte se IT komunikaci vnímat z pohledu jejího přínosu pro naplnění strategických cílů celé firmy a v detailu uvidíte, jakým způsobem lze koncepční prací s měkkými dovednostmi dosahovat lepších výsledků celého IT.

Pro koho

CIO
Vedoucí úseků IT
Manažeři rozvoje IT
Manažeři provozu IT
Podniková Strategie ICT
Podniková Projektová kancelář pro ICT

Přidaná hodnota

Snížení nákladů na IT služby.
Zlepšení komunikačních dovedností IT útvaru s vazbou na celkovou strategii IT a interní komunikaci obecně.
Zvýšení kreditu IT útvaru (důvěryhodnosti, přidané hodnoty, strategického přínosu).
Zvýšení produktivity práce zaměstnanců.
Snížení frustrace z každodenní práce s ICT prostředky u zaměstnanců.
Zvýšení obecné firemní kultury ve firmě dospělým přístupem ke změnám a klíčovým informacím.
Detailní přehled o službách provozovaných jak interním IT, tak dodavateli jak pro řídicí složky, tak pro zaměstnance.
Získání podkladů pro řízení životního cyklu aplikací.
Kurz vede skutečný odborník s mnohaletými zkušenostmi v tomto oboru.
Získáte certifikát o absolvování kurzu.
Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu.

Osnova

Obecné vyjasnění pojmů a důvodů a významu problematiky

  • Definice cílů strategické IT komunikace ‒ co to přináší
  • Příklady z praxe, důsledky a jejich řešení

Kroky k úspěšnému nasazení řešení

  • Poskytované služby a jejich produkty
  • Role v rámci interního IT oddělení a kooperace s byznysem
  • Dodavatelé a jejich role

Způsob nasazení koncepčních změn

Definice služeb ve společnosti – modelová situace dle předchozího dne

Definice rolí členů týmu IT

  • V rovině strategické
  • V rovině provozně-taktické
  • V rovině operativní

Definování rolí dodavatelů dle dodávaných služeb

  • V rovině strategické
  • V rovině provozně-taktické
  • V rovině operativní

Určení rolí uživatelů v podniku dle principu odebíraných služeb

Určení rolí garantů aplikací z řad byznysu a definování jejich odpovědností

Určení rolí uživatelů dle hierarchie v podniku

Praktické zpracování komunikace u IT projektů

  • Vyjasnění, kterým skupinám co, kdy a jak komunikovat (praktické ukázky)
  • Vyjasnění, jakými kanály, co, kdy a jak komunikovat (praktické ukázky)

Praktické zpracování komunikace IT v provozní rovině

  • Vyjasnění, jakými kanály, kdy, co a jak komunikovat vůči aplikačním garantům (praktické ukázky)
  • Vyjasnění, jakými kanály komunikovat, co, kdy a jak vůči definovaným skupinám uživatelů ve vazbě na nastavený princip IT služeb (praktické ukázky)

Délka a cena

2 denní kurz, cena: 14 900,- Kč bez DPH

V indiviuálních případech, při počtu 1-2 účastníků u zákazníka ve firmě, je cena upravena dohodou.

Objednávka semináře

Počet účastníků*:

Jména účastníků*:

Kontaktní email*:

Kontaktní telefon*:

Fakturační adresa:

After you have typed in some text, hit ENTER to start searching...