Zvyšte kredit Vašeho IT oddělení, zlepšete jeho celkovou strategii a komunikační dovednosti a zároveň snižujte náklady za IT služby
V tomto kurzu si ujasníte, jak je důležité členit poskytované IT služby dle srozumitelných a logických celků dle dané IT strategie a nakolik se této problematice věnujete přímo ve své společnosti. Získáte návod, jakým způsobem uvažuje běžný uživatel, co vše potřebuje vědět a periodicky opakovat pro co nejrychlejší zapracování se v novém prostředí nebo zvládnutí změn po dokončení IT projektů. Zjistíte také, jak má vypadat skutečně kvalitní uživatelská podpora s nízkými náklady anebo které informace je třeba publikovat, kde, jak a v jakých časových periodách. V neposlední řadě dostanete reálný náhled na to, co Vám tyto činnosti přinesou, naučíte se IT komunikaci vnímat z pohledu jejího přínosu pro naplnění strategických cílů celé firmy a v detailu uvidíte, jakým způsobem lze koncepční prací s měkkými dovednostmi dosahovat lepších výsledků celého IT.
Pro koho
Přidaná hodnota
Osnova
Obecné vyjasnění pojmů a důvodů a významu problematiky
- Definice cílů strategické IT komunikace ‒ co to přináší
- Příklady z praxe, důsledky a jejich řešení
Kroky k úspěšnému nasazení řešení
- Poskytované služby a jejich produkty
- Role v rámci interního IT oddělení a kooperace s byznysem
- Dodavatelé a jejich role
Způsob nasazení koncepčních změn
Definice služeb ve společnosti – modelová situace dle předchozího dne
Definice rolí členů týmu IT
- V rovině strategické
- V rovině provozně-taktické
- V rovině operativní
Definování rolí dodavatelů dle dodávaných služeb
- V rovině strategické
- V rovině provozně-taktické
- V rovině operativní
Určení rolí uživatelů v podniku dle principu odebíraných služeb
Určení rolí garantů aplikací z řad byznysu a definování jejich odpovědností
Určení rolí uživatelů dle hierarchie v podniku
Praktické zpracování komunikace u IT projektů
- Vyjasnění, kterým skupinám co, kdy a jak komunikovat (praktické ukázky)
- Vyjasnění, jakými kanály, co, kdy a jak komunikovat (praktické ukázky)
Praktické zpracování komunikace IT v provozní rovině
- Vyjasnění, jakými kanály, kdy, co a jak komunikovat vůči aplikačním garantům (praktické ukázky)
- Vyjasnění, jakými kanály komunikovat, co, kdy a jak vůči definovaným skupinám uživatelů ve vazbě na nastavený princip IT služeb (praktické ukázky)
Délka a cena
2 denní kurz, cena: 14 900,- Kč bez DPH
V indiviuálních případech, při počtu 1-2 účastníků u zákazníka ve firmě, je cena upravena dohodou.