Hledáme urgentně nadšeného a kreativního kolegu nebo kolegyni pro zajištění činností podpory L1 pro Service Desk významné pražské organizace.
Předpokládáme, že předání know-how bude probíhat po dobu min 3 měsíců intenzivně, dále bude průběžně pokračovat dle dohodnutých pravidel.
Pracoviště – Praha, centrum.
Očekávané činnosti L1:
- Příjem požadavků a incidentů telefonicky a emailem od koncových uživatelů
- Zakládání přijatých požadavků do SD – vytváření tiketů.
- Řešení akcí v základu ve smyslu zajištění celého životního cyklu tiketů:
- Aktivní komunikace se žadateli, upřesňování potřeby (telefonem, prostřednictvím komentářů v tiketu)
- Přeřazování tiketů do správné kategorie v SD a případná úprava priority
- Předávání tiketů na správnou řešitelskou skupinu (L2) v průběhu stavu řešení
- Hlídání SLA ve smyslu eskalace / upozornění / na odpovědné řešitele a schvalovatele
- Reporting
- Zasílání oznámení o odstávkách a poruchách klíčovým/ koncovým uživatelům
- Spolutvorba Knowledgebase
- Sdružování tiketů se stejným tématem do jednoho tiketu
Nabídky zasílejte, prosím, na email info@itmerit.cz