Hledáme urgentně nadšeného a kreativního kolegu nebo kolegyni pro zajištění činností podpory L1 pro Service Desk významné pražské organizace.

Předpokládáme, že předání know-how  bude probíhat po dobu min 3 měsíců intenzivně, dále bude průběžně pokračovat dle dohodnutých pravidel.

Pracoviště – Praha, centrum.

 

Očekávané činnosti L1:

  • Příjem požadavků a incidentů telefonicky a emailem od koncových uživatelů
  • Zakládání přijatých požadavků do SD – vytváření tiketů.
  • Řešení akcí  v základu ve smyslu zajištění celého životního cyklu tiketů:
    • Aktivní komunikace se žadateli, upřesňování potřeby (telefonem, prostřednictvím komentářů v tiketu)
    • Přeřazování tiketů do správné kategorie v SD a případná úprava priority
    • Předávání tiketů na správnou řešitelskou skupinu (L2) v průběhu stavu řešení
    • Hlídání SLA ve smyslu eskalace / upozornění / na odpovědné řešitele a schvalovatele
    • Reporting
    • Zasílání oznámení o odstávkách a poruchách klíčovým/ koncovým uživatelům
    • Spolutvorba Knowledgebase
    • Sdružování tiketů se stejným tématem do jednoho tiketu

Nabídky zasílejte, prosím, na email info@itmerit.cz

After you have typed in some text, hit ENTER to start searching...