IT služby a IT procesy jsou součástí byznys procesů a jejich zpracování ovlivňuje výkonnost podniku, kvalitu jeho produktů a služeb a především prodejnost. Naší snahou je v tomto případě zamezit reaktivnímu přístupu organizace ke globálním změnám.
V momentu restrukturalizace organizace v souvislosti s jejím růstem, fúzí nebo útlumem výroby a změnou hlavního předmětu podnikání si firmy nechávají zpracovat analýzu nových procesů.
Žádný z existujících mezinárodních standardů řízení výkonnosti podniku však nedefinuje postup, jak vytvořit prosperující efektivní podnik ve všech oblastech činností. Reorganizace firem je náročná aktivita a zájem o kvalitu IT služeb bývá v těchto okamžicích odsunuta na druhou kolej. A to přesto, že pohled na změny organice z úhlu běžících IT služeb může zásadním způsobem ovlivnit implementaci globálních změn.
Naše společnost řeší promítnutí podnikových změn do IT tak, aby se staly hladce realizovatelnými. Do oblasti analýzy a návrhu patří:
Příklady dalších změn v organizaci s dopadem do IT
Změny okolí
- Legislativa, trh, společnost, nové koncepty řízení
- Business Process Improvement
- Knowledge Management
- Chain Management…
Nové strategické formy a majetkové vztahy
- Akvizice a strategické aliance
- Řetězce
- Globalizace…
Způsob realizace
Analýza, návrh řešení, workshop a připomínkování návrhu, finální prováděcí dokumentace.
Realizujeme také pomoc při implementaci procesů v IT úvaru.